Αθήνα 7 Νοεμβρίου 2017
ΘΕΜΑ: Αντικατάσταση Χάρτινης Ετήσιας Κάρτας Απεριορίστων
Διαδρομών ΟΑΣΑ με ισχύ από 1 Μαρτίου 2017 – 28 Φεβρουαρίου 2018
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΑ ΚΑΡΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΔΟΘΗΚΑΝ ΜΕΤΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΡΤΙΟ κλπ
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι
Προκειμένου να συνεχισθεί η προμήθεια των καρτών απεριορίστων διαδρομών με έκπτωση θα πρέπει να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:
Πάνω στον φάκελο θα αναγράφεται το oνοματεπώνυμο δικαιούχου και ο αριθμός στελέχους της ετήσιας κάρτας του 2017-2018 (1/3/17-28/2/18)
Ο φάκελος απαραίτητα θα περιλαμβάνει:
α. Εκτύπωση του QR Code
β. Φωτογραφία Ταυτότητας (καινούργια)
γ. Εκτύπωση αποδεικτικού ΑΜΚΑ μέσω του site
δ. Φωτοτυπία Στελέχους Ετήσιας Κάρτας 2017-2018 (1/3/17-28/2/18).
Για τις υπόλοιπες κάρτες που λήγουν μετά τις 28 Φεβρουαρίου (πχ εκδοθείσες τον Μάρτιο κλπ) θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση.
Η παραλαβή της νέας προσωποποιημένης κάρτας θα γίνεται με την προσκόμιση του παλιού στελέχους της κάρτας και των υπολοίπων κουπονιών. Πρέπει να σας υπενθυμίσουμε ότι οι Χάρτινες Κάρτες ισχύουν κανονικά μέχρι την αντικατάστασή τους από την προσωποποιημένη κάρτα, η οποία θα ενεργοποιηθεί με την πρώτη χρήση εισόδου σε ΜΜΜ.
Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξατε στην αυθεντική ανακοίνωση που εστάλη στα e-mail.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος Θ. Χαραλαμπόπουλος
Η Γεν. Γραμματέας Μ. Φεστερίδου
Αθήνα 6 Νοεμβρίου 2017
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Νο 14
ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Άλλη μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά πλησιάζει στο τέλος της και τα πάντα συνηγορούν ότι όλοι έχουμε προσαρμόσει τις συνήθειές μας στην κρίση που εξακολουθεί να μαστίζει τη χώρα, μεγαλώνοντας όμως τις ανησυχίες για την τύχη της εργασίας μας.
Η Τράπεζα προσανατολισμένη στην επίτευξη θετικών αποτελεσμάτων στα επερχόμενα κρίσιμα stress tests, έχει επιταχύνει τις διαδικασίες αναδιάρθρωσης του επιχειρηματικού μοντέλου με την ενσωμάτωση νέας τεχνολογίας και την ανάθεση εργασιών σε θυγατρικές εταιρείες ή εξωτερικούς συνεργάτες.
Έγκαιρα και προπαντός έγκυρα σας είχαμε ενημερώσει για τις εξελίξεις και γεγονότα με την ανακοίνωσή μας Νο 10, πραγματοποιώντας και σχετική εκδήλωση στις 5 Οκτωβρίου, στο ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ με θέμα: Διευθυντικό δικαίωμα και Μobbing, την οποία παρακολούθησαν συνάδελφοι τόσο από την Τράπεζά μας όσο και από άλλες Τράπεζες.
Και βέβαια πρώτος από όλους ο Σύλλογος (2015) είχε αναδείξει σε μείζον θέμα την αποτελεσματική διαχείριση των προβληματικών δανείων, εκφράζοντας μάλιστα την ανησυχία του στην ΟΤΟΕ και το 2016 ειδικά για τις θέσεις εργασίας και φαίνεται να επιβεβαιώνεται από τις εξελίξεις. Ο χειρισμός αυτής της κατηγορίας δανείων αναδεικνύεται σε κομβικό τα τελευταία χρόνια θέμα, που επηρεάζει καίρια τα αποτελέσματα της τράπεζας αλλά και τις θέσεις εργασίας, όπως τις γνωρίζαμε.
ΠΑΚΕΤΟ ΠΑΡΟΧΩΝ
Τις τελευταίες μέρες βρίσκεται σε εξέλιξη «ενημέρωση» συναδέλφων (πιθανόν τα κριτήρια να είναι συγκυριακά) για το πακέτο παροχών, η οποία κινείται πέραν των βασικών πλάνων αναδιάρθρωσης μείωσης προσωπικού (βλ. DG Comp), αλλά στα πλαίσια περαιτέρω μείωσης του λειτουργικού κόστους, κατόπιν δέσμευσης των διοικούντων στον βασικό μέτοχο. Η αστοχία στο θέμα αυτό, με την αποχώρηση έμπειρων συναδέλφων είναι παραπάνω από αισθητή. Άρα τίθεται και ζητούμενο με ποιους θα υλοποιηθεί πλέον το νέο μοντέλο, ειδικά των καταστημάτων. Και σίγουρα τα κενά δεν καλύπτονται αποτελεσματικά από ενοικιαζόμενους. Γεννιούνται ηθικά ερωτήματα (και όχι μόνο) αν και κατά πόσο είναι σωστό η Τράπεζα από τη μια να οδηγεί εργαζόμενους στην έξοδο αλλά παράλληλα να αναζητά(;) απόφοιτους ΑΕΙ/ΤΕΙ για πρόσληψη, με ανάρτηση σε ιστοσελίδες του διαδικτύου.
Εξακολουθεί όμως την πρόσληψη στελεχών από την αγορά εργασίας, άσχετων προς το τραπεζικό χώρο και την τοποθέτησή τους σε επίκαιρα πόστα οδηγώντας στη σκέψη ότι ίσως δούμε να συμβαίνει αυτό σε θέσεις διοίκησης καταστημάτων. Πραγματικά προβληματισμός επικρατεί αν και κατά πόσο μπορούν να συμβάλλουν στην επιθυμητή ανάκαμψη της Τράπεζας.
Από την πρώτη ημέρα (23/10/2017) που έγινε αντιληπτή από το Σύλλογο η προσέγγιση των συναδέλφων, ενημερώθηκε η ΟΤΟΕ και ζητήθηκε η συνδρομή της, καθώς εκτιμήθηκε περαιτέρω επικίνδυνη κλιμάκωση.
Υπενθυμίζουμε στο σημείο αυτό ότι, η συμμετοχή στο πρόγραμμα αποτελεί αυστηρά προσωπική επιλογή, αλλά θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη η οικογενειακή και οικονομική κατάσταση του κάθε εργαζόμενου, το επίπεδο μόρφωσης, η εμπειρία , η ηλικία και η δυνατότητα αναζήτησης νέας εργασίας σε μια αγορά που οι ευέλικτες μορφές απασχόλησης κυριαρχούν.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ RETAIL
Στις 26/10/2017 πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Προεδρείου του Συλλόγου με τον Γενικό Διεθυντή Retail κ. Γιαννακλή, στην οποία παρέστησαν ο Διευθυντής Εργασιακών Σχέσεων κ. Λιγνός και η Επικεφαλής HR Business Partnering Retail κα Κορωναίου. Κατά την συνάντηση κατατέθηκαν συγκεκριμένες προτάσεις-παρεμβάσεις από το Σύλλογο ειδικά πάνω σε θέματα καθημερινότητας και αναλύθηκαν τα κύρια προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοι που υπηρετούν σε αυτά, από την ατομική ασφυκτική πίεση (τεχνητή;) και έλεγχο υπερκάλυψης στόχων, την επικάλυψη των θέσεων, την έλλειψη γνωστικού επιπέδου ειδικά σε στελέχη, την ανάγκη περαιτέρω εκπαίδευσης του προσωπικού ώστε αυτό να ανταποκριθεί στις νέες προκλήσεις που έρχονται, τις απαράδεκτες ως και απειλητικές σε αρκετές περιπτώσεις συμπεριφορές στελεχών προς τους εργαζόμενους που πηγάζουν από τον ανταγωνισμό γοήτρου μεταξύ τους, την μη πληρωμή υπερωριών, των αποζημιώσεων σε όσους μετακινούνται για εξωτερικές εργασίες παρά την αντίθετη οδηγία, την διάθεση εταιρικού αυτοκινήτου, την ανάγκη περιορισμού των συνεχών κουραστικών συναντήσεων ως και την οικονομική ενίσχυση του συστήματος ανταπόδοσης.
Μέσα από την συνάντηση επιβεβαιώθηκαν τα «νούμερα» που κυκλοφορούν το τελευταίο χρονικό διάστημα και αφορούν τα καταστήματα.
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι
Στόχος μας είναι η αποτελεσματική παρέμβαση, όπου αυτό είναι δυνατό, προς όφελος του συνόλου των εργαζομένων τους οποίους αποδεδειγμένα στηρίζουμε ανεξάρτητα την προέλευση.
Πραγματική ικανοποίηση μας διακατέχει που και άλλοι Σύλλογοι του χώρου καταλήγουν στις θέσεις μας, έστω και καθυστερημένα. Ενέργειες για την βελτίωση της κατάστασης δεν είδαμε όμως από κανέναν ως τώρα.
Το συνδικαλιστικό κίνημα βρίσκεται μπροστά σε μια νέα πρόκληση. Οφείλει να συνεργαστεί ώστε να βγει ενισχυμένο για την διασφάλιση δικαιωμάτων και θέσεων εργασίας.
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΟΥ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος Θ. Χαραλαμπόπουλος
Η Γεν. Γραμματέας Μ. Φεστερίδου
Αθήνα 4 Οκτωβρίου 2017
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΑ GRAND OPTICAL
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Ο Σύλλογος εξασφάλισε για όλα τα μέλη του, την παροχή έκπτωσης 20% σε οποιαδήποτε αγορά προϊόντων που θα πραγματοποιηθεί στα καταστήματα Grand Optical, αυστηρά με την επίδειξη της κάρτας μέλους.
Η έκπτωση αυτή δεν μπορεί να συνδυαστεί με άλλη προσφορά που τυχόν μπορεί να ισχύει στα προϊόντα που θα αγοραστούν. Θα υπάρχει δυνατότητα επιλογής σε αυτήν την περίπτωση, είτε του 20% είτε της άλλης προσφοράς, ανάλογα με το ποια θα είναι περισσότερο συμφέρουσα.
Το δίκτυο των καταστημάτων Grand Optical είναι διαθέσιμο μέσα από το website www.grandoptical.gr.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος Θ. Χαραλαμπόπουλος
H Γεν. Γραμματέας Μ. Φεστερίδου
ΕΝΩΤΙΚΑ ΝΕΑ
ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗ 1, Τ.Κ. 106 79
ΤΗΛΕΦΩΝΑ: 210 3614363, 210 3614319 (4 γραμμές)
FAX: 210 3613047, 210 3614270
E-MAIL: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ΓΡΑΦΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: ΕΓΝΑΤΙΑ 55, Τ.Κ. 54631
ΤΗΛΕΦΩΝΟ & FAX: 2310243843
E-MAIL: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.