Αθήνα 6/2/2018
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Νο 16
«R U … ΡΕΝΤΗ;» (part II)
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι
Το τελευταίο χρονικό διάστημα εξελίχθηκαν μονομερείς ενέργειες της Τράπεζας, οι οποίες έχουν σχέση με τη γενικότερη μείωση του λειτουργικού κόστους αλλά σίγουρα επηρεάζουν αρνητικά τα δικαιώματα των εργαζομένων. Εντύπωση μπορεί να προκάλεσε η απαράδεκτη συνολικά μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε, αλλά σε καμία περίπτωση δεν αιφνιδίασε τους «υποψιασμένους». Το κακό ήταν ότι κυκλοφορούσαν ύποπτες φήμες (από τους γνωστούς κύκλους, για τους οποίους θυμίζουμε ότι έχουν αφήσει ανοιχτό λογαριασμό με συναδέλφους για την ενισχυμένη εθελούσια) που δημιούργησαν πανικό, ανασφάλεια και αποπροσανατολισμό από την πραγματικότητα.
Από την πρώτη στιγμή που μέλη μας υπήρξαν αποδέκτες των ενεργειών αυτών, ο Σύλλογος, πέρα από την αυτονόητη υποστήριξή τους, ενήργησε θεσμικά ως όφειλε, ενημερώνοντας την ΟΤΟΕ για ένα τόσο κρίσιμο θέμα.
Έτσι συμμετείχε ως όφειλε στην κοινή σύσκεψη ΟΤΟΕ και Συλλόγων που πραγματοποιήθηκε την 1η Φεβρουαρίου, μετά από πρόσκληση που απευθυνόταν σε όλους, καταθέτοντας τα δεδομένα που είχε στη διάθεσή του και τις απόψεις του. Ο συντονισμός δράσης κρίθηκε λοιπόν αναγκαίος από την ΟΤΟΕ, για καλύτερα αποτελέσματα και δεν αμφισβητήθηκε, αλλά με τις τελευταίες τοποθετήσεις όλων των εμπλεκόμενων προκύπτουν μερικά ερωτήματα:
Υπό τις τρέχουσες λοιπόν εξελίξεις ο Σύλλογος και με οδηγό τις θέσεις που συμφωνήθηκαν στην ευρεία σύσκεψη της Ομοσπονδίας, συναντήθηκε σήμερα με την Διεύθυνση Ανθρωπίνου Δυναμικού η οποία εκπροσωπήθηκε από την κα Αθηνά Δεσύπρη Γενικό Διευθυντή και τους κ.κ. Παναγιώτη Σωτηρόπουλο και Διονύσιο Λιγνό Διευθυντές Εργασιακών Σχέσεων. Από το Σύλλογο παρέστησαν οι συνάδελφοι Θεόδωρος Χαραλαμπόπουλος Πρόεδρος, Ιωάννης Τσαντίκος Αντιπρόεδρος και Μαρία Φεστερίδου Γενική Γραμματέας.
Για την νέα Υπηρεσία Customer File Completion ζητήθηκαν λεπτομέρειες. Η απάντηση που δόθηκε ήταν ότι : «η συγκεκριμένη Υπηρεσία έχει ως πραγματική αποστολή την ολοκλήρωση των φακέλων πελατών με προοπτικές σε βάθος χρόνου, ιεραρχία και δομή. Οι συνάδελφοι που αρνήθηκαν την συμμετοχή τους στο πακέτο παροχών και θα τη στελεχώσουν δεν θεωρούνται ανεπιθύμητοι. Θα αξιολογηθούν οι ιδιαίτερες περιπτώσεις όσων αντιμετωπίζουν αντικειμενικό πρόβλημα μετακίνησης (πχ ΑΜΕΑ) ή υπάρχουν υποψίες για βλαπτικές μεταβολές, πάντα σε συνδυασμό με το άρθρο 12 του Οργανισμού, εφαρμόζοντας και κοινωνικά κριτήρια όπου αυτό είναι δυνατό. Ο εργασιακός χώρος θα είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές της τράπεζας και θα είναι εξοπλισμένος με τα κατάλληλα εργαλεία λειτουργίας».
Για το πρόβλημα απόσχισης υπηρεσίας και συγκάλυψης απολύσεων, που ανέκυψε με τους καταμετρητές συναδέλφους, μας αναφέρθηκε ότι «θα εξαντληθεί κάθε δυνατότητα ενσωμάτωσης σε άλλες υπηρεσίες, από τη στιγμή που δεν θα κάνουν χρήση μιας εκ των δύο επιλογών που προτάθηκαν από την Τράπεζα (;)». Η κινητοποίηση του Συλλόγου πάνω στο θέμα αυτό υπήρξε άμεση παρέχοντας κάθε δυνατή υποστήριξη.
Οι διαβεβαιώσεις που λάβαμε από τη ΔΑΔ κινούνται προς θετική κατεύθυνση αλλά θα ελεγχθούν και ως προς την εφαρμογή τους.
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι
Ο Σύλλογος έχει θεσμικά υπεύθυνο ρόλο και αποστολή απέναντι στα μέλη του και την Τράπεζα και θα πραγματοποιεί καίριες παρεμβάσεις όταν το κρίνει απαραίτητο, παρέχοντας πάντοτε έγκυρη και υπεύθυνη ενημέρωση.
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΟΥ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος Η Γεν. Γραμματέας
Θ. Χαραλαμπόπουλος Μ. Φεστερίδου
ΟΤΟΕ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Νο 32
Αθήνα, 5 Φεβρουαρίου 2018
ΣΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ
Η ΟΤΟΕ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ στην EUROBANK
ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ και των ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Πραγματοποιήθηκε ευρεία σύσκεψη της ΟΤΟΕ με όλους τους Συλλόγους των Εργαζομένων της EUROBANK σχετικά με τις πρόσφατες εργασιακές εξελίξεις στην τράπεζα και την παραβίαση από τη μεριά της, του κανονισμού λειτουργίας και των συλλογικών συμβάσεων.
Η απόφαση της Διοίκησης είναι αιφνιδιαστική και οι μονομερείς ενέργειές της, για τις οποίες δεν προηγήθηκαν διαβουλεύσεις με τους εκπροσώπους των εργαζομένων, ιδιαίτερα στο θέμα των εσωτερικών αναδιαρθρώσεων, είναι παράτυπες και βλάπτουν κατάφορα τα δικαιώματα των εργαζομένων.
Ταυτόχρονα, δημιουργούν βάσιμες υποψίες για τη δρομολόγηση παραπέρα διαδικασιών απόσχισης εργασιών, κλάδων, τομέων και υπηρεσιών από την Τράπεζα.
Σε κάθε περίπτωση η ΟΤΟΕ δεν πρόκειται να επιτρέψει ανοιχτές ή συγκαλυμμένες απολύσεις ή αποσχίσεις. Αυτό είναι θέση αρχής και θεμελιώδες συνδικαλιστικό, κοινωνικό και πολιτικό της καθήκον.
Για το λόγο αυτό η ΟΤΟΕ ζήτησε συνάντηση με τη Διοίκηση της EUROBANK.
Στο πλαίσιο αυτό καλούμε τη Διοίκηση της EUROBANK άμεσα να προχωρήσει σε συνάντηση διαβούλευση με όλους τους εκπροσώπους των εργαζομένων και να επανασχεδιάσει τις ενέργειές της, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τις θέσεις-προτάσεις των συλλόγων.
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Η απόφαση όλων των συλλόγων που λειτουργούν στην EUROBANK για ενωτικό αγώνα με αίτημα για συντονισμό της δράσης από την ΟΤΟΕ δηλώνει την υπεύθυνη στάση τους.
Η ενότητα, ο συντονισμός και συγκεκριμένη αγωνιστική πορεία όλων των εργαζόμενων μπορεί να διασφαλίσει την αποτελεσματική αντιμετώπιση των επιθετικών ενεργειών της Διοίκησης και να καταδείξει το δίκαιο των αιτημάτων τους.
Οφείλει και η Διοίκηση της Τράπεζας να λάβει σοβαρά υπόψη της τις προτάσεις των Συλλόγων
Η ΟΤΟΕ καλεί σε εγρήγορση όλους τους εργαζόμενους της τράπεζας, προκειμένου να αποκρουστούν επιθέσεις σε βάρος των δικαιωμάτων μας.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Σταύρος ΚΟΥΚΟΣ Αχιλλέας ΜΥΛΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αθήνα 30 Ιανουαρίου 2018
ΘΕΜΑ: Ετήσιες Κάρτες Απεριορίστων Διαδρομών ΟΑΣΑ 2018
(ΠΡΟΣΟΧΗ: 1/3/2018 – 28/2/2019)
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Η Ο.Τ.Ο.Ε. θα προχωρήσει και φέτος στη συνεργασία με τον ΟΑΣΑ (Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών) προκειμένου οι συνάδελφοι τραπεζοϋπάλληλοι του Λεκανοπεδίου Αττικής καθώς και οι οικογένειές τους να τύχουν του προνομίου έκπτωσης με τη μαζική αγορά ΕΤΗΣΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΡΤΩΝ για τα Mέσα Mαζικής Mεταφοράς.
Οι συνταξιούχοι, άνω των 65 ετών, έχουν έκπτωση 50% και ΔΕΝ ισχύουν για αυτούς οι παρακάτω ρυθμίσεις.
Η νέα περίοδος αναφέρεται στις ημερομηνίες από 1η ΜΑΡΤΙΟΥ 2018 έως 28η ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2019, με τις παρακάτω κατηγορίες και τις αντίστοιχες τιμές:
Α. ΤΥΠΟΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Ισχύει για όλα τα μέσα αρμοδιότητας ΟΑΣΑ:
ΔΕΝ ισχύουν :
ΤΙΜΗ ΧΡΕΩΣΗΣ ΟΤΟΕ: 281 Ευρώ
Ισχύει για όλα τα μέσα αρμοδιότητας ΟΑΣΑ:
ΔΕΝ ισχύουν στη γραμμή Χ80.
ΤΙΜΗ ΧΡΕΩΣΗΣ ΟΤΟΕ: 417 Ευρώ
Β. Όσοι συνάδελφοι έβγαλαν ΜΟΝΟΙ τους ή επιθυμούν ή πρόκειται να εκδώσουν την προσωποποιημένη κάρτα (και όχι μέσω Συλλόγου ή ΟΤΟΕ) θα πρέπει, για να τύχουν της έκπτωσης, ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ, ΑΜΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ.
Γ. Όσοι συνάδελφοι επιθυμούν να εκδώσουν ηλεκτρονική κάρτα για πρώτη φορά θα πρέπει να ακολουθήσουν τα βήματα όπως περιγράφονται ακολούθως και να αποστείλουν τα δικαιολογητικά στο Σύλλογο έως τις 15/2/2018:
α. Εκτύπωση του QR Code από το https://www.athenacard.gr/request.dev
β. Φωτογραφία Ταυτότητας (καινούργια)
γ. Εκτύπωση αποδεικτικού ΑΜΚΑ μέσω του site https://www.amka.gr/AMKAGR/
Δ. ΦΟΡΤΙΣΗ ΕΤΗΣΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ
Αφού ενημερωθεί ο κάτοχος της κάρτας από την αρμόδια υπάλληλο του Συλλόγου Μένη Σοφιανού, ότι έχει ολοκληρωθεί η μαζική επαναφόρτιση, πρέπει να προσέλθει σε ένα οποιοδήποτε ΑΜΕΚ σε οποιοδήποτε σταθμό του Μετρό ή του Τραμ και αφού τοποθετήσει την κάρτα του στη θήκη, επιλέγει ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ και επαναφορτίζεται η κάρτα του με το κόμιστρο. Το νέο προϊόν ενεργοποιείται μετά τη λήξη του ήδη υπάρχοντος ενεργοποιημένου. Σημειώνεται, ότι η ίδια αυτή διαδικασία θα επαναλαμβάνεται κάθε φορά που πρέπει να γίνει μαζική επαναφόρτιση μέσω online πληρωμής (βλέπε συνημμένο έγγραφο «ΟΔΗΓΙΕΣ: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΜΕΚ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ»).
Σε περίπτωση απώλειας της ηλεκτρονικής κάρτας μπορεί να αντικατασταθεί μεταφέροντας το υπόλοιπό της στην νέα ηλεκτρονική κάρτα, με την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών ΣΤΟΝ ΟΑΣΑ, όπως βεβαίωση της ΟΤΟΕ, τον ΑΜΚΑ, το pin (8-ψήφιο) της απολεσθείσας ηλεκτρονικής κάρτας και με την καταβολή δύο (2) ευρώ για την αντικατάστασή της. Η ΟΤΟΕ θα χορηγεί σχετική βεβαίωση, την οποία θα προσκομίζει ο ενδιαφερόμενος απώλειας της κάρτας στον ΟΑΣΑ.
ΠΡΟΣΟΧΗ !!! Ως τελευταία ημέρα κατάθεσης ορίζεται η Πέμπτη 15/2/2018.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος Η Γεν. Γραμματέας
Θ. Χαραλαμπόπουλος Μ. Φεστερίδου
ΕΝΩΤΙΚΑ ΝΕΑ
ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗ 1, Τ.Κ. 106 79
ΤΗΛΕΦΩΝΑ: 210 3614363, 210 3614319 (4 γραμμές)
FAX: 210 3613047, 210 3614270
E-MAIL: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
ΓΡΑΦΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: ΕΓΝΑΤΙΑ 55, Τ.Κ. 54631
ΤΗΛΕΦΩΝΟ & FAX: 2310243843
E-MAIL: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.