Αθήνα, 29 Νοεμβρίου 2021

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Νο 2

 ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ…(;)

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι. 

Με αφορμή τις συχνά επαναλαμβανόμενες οδηγίες προς το Δίκτυο Καταστημάτων, ήρθε επίσημα στο φως ο παντελώς λάθος τρόπος διαχείρισης των πελατών με το επιτακτικό «φόρτωμά τους» με κάθε είδους ακατάλληλα γι αυτούς προϊόντα, στο βωμό των bonus. Την πρακτική αυτή ο Σύλλογός μας έχει εντοπίσει εδώ και χρόνια και επανειλημμένα έχει καταγγείλει μέσα από τις κατά καιρούς ανακοινώσεις του. 

Η διερεύνηση του προφίλ και των αναγκών του πελάτη απλά δεν εφαρμόζεται, ο ρόλος του συμβούλου στην πράξη είναι για τους τύπους ενώ η πίεση για κάθε είδους πωλήσεις έχει χτυπήσει ταβάνι με κάθε απίθανο, αντιεπαγγελματικό και ανήθικο επιχείρημα!!! 

Όλη αυτή η διαιωνίζουσα κατάσταση είναι άκρως επικίνδυνη, αμαυρώνει τη φήμη της Τράπεζας και εκθέτει ανεπανόρθωτα τα στελέχη του δικτύου, καθιστώντας τα αφερέγγυα. Με τις πρακτικές αυτές, οι σύμβουλοι πωλήσεων, εκτίθενται προσωπικά προς τους πελάτες και το πρόβλημα γιγαντώνεται στις «στενές»  κοινωνίες της περιφέρειας. 

Και θέτουμε δημόσια το ερώτημα (αν και όπως και τα προηγούμενα χρόνια, απάντηση μάλλον δεν θα λάβουμε): η Διοίκηση της Τράπεζας αισθάνεται ικανοποιημένη από αυτή την κατάσταση; Από τις επικοινωνίες μας με την Διεύθυνση Δικτύου γνωρίζουμε ότι δεν επικροτεί τέτοιες πρακτικές (ή τουλάχιστον έτσι αφήνει να εννοηθεί), αλλά εκ του αποτελέσματος δεν έχει επιτύχει την εξάλειψή τους. Έτσι λοιπόν θα συνεχίσουμε την πορεία μας προς την «Eurobank 2030»; 

Καλούμε για άλλη μια φορά τα μέλη μας να είναι ιδιαίτερα προσεκτικά στον χειρισμό της πελατείας και να μην ενδίδουν στις «πονηρές» πωλήσεις. Να μην υποκύπτουν σε καλέσματα που τους μετατρέπουν σε «ασύδοτους κυνηγούς», ιδιαίτερα τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων. Με τις πρακτικές αυτές, κάποια μεγαλοστελέχη (θα λάβουν και stock options;) θα πλουτίσουν σε βάρος της επαγγελματικής φήμης αυτών που θα ενδώσουν, ενώ αυτοί θα εισπράξουν την δυσαρέσκεια και την αγανάκτηση των «φορτωμένων» πελατών.  

Η μέχρι τώρα πρακτική του «φορτώματος» των πελατών με ακατάλληλα προϊόντα, έχει αναδείξει ότι μπορεί μεν να επιτυγχάνεις τους στόχους σου, αλλά χάνεις σίγουρα την εμπιστοσύνη των πελατών που θα σου «γυρίσουν την πλάτη». Και σαν επαγγελματίες που είμαστε, γνωρίζουμε ότι η εμπιστοσύνη είναι θεμελιώδης παράγοντας στήριξης του χρηματοπιστωτικού συστήματος

 

                                  Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΟΥ, Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ.

                  Για το Διοικητικό Συμβούλιο

        Ο Πρόεδρος                Η Γεν. Γραμματέας

 

Θ. Χαραλαμπόπουλος            Μ. Φεστερίδου