Πέμπτη, 16 Αυγούστου 2018
A+ R A-

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Νο 15

Αθήνα 25/01/2018

«R U … ΡΕΝΤΗ;»

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Η νέα χρονιά δείχνει ότι ξεκίνησε «δυναμικά» στο χώρο της τράπεζας με την αναγγελία προγράμματος εθελούσιας εξόδου και την στελέχωση της νεοσυσταθείσας υπηρεσίας Customer File Completion.

Το πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου αποτελεί την επίσημη έκδοση του άτυπου πακέτου παροχών που ήταν σε ισχύ από το 2016, καθώς συγκεντρώνει περίπου τα ίδια χαρακτηριστικά.

Προφανώς κινείται πέραν των βασικών πλάνων αναδιάρθρωσης μείωσης προσωπικού που είχαν επιβληθεί στην Τράπεζα και αποτελεί μάλλον επιχειρηματική απόφαση.

Έχουμε ξαναγράψει σε προηγούμενες ανακοινώσεις ότι αυτού του είδους τα προγράμματα (άτυπα ή μη) είχαν καταστροφικές συνέπειες για την τράπεζα καθώς αποχώρησαν έμπειρα, ικανά αλλά και νεαρής ηλικίας άτομα με αποτέλεσμα η τράπεζα να αντιμετωπίζει δυσκολίες στην στελέχωση μονάδων και καταστημάτων και να καταφεύγει στη λύση των ενοικιαζόμενων, για τους οποίους έχουμε καταθέσει την άποψη ότι θα πρέπει να ενσωματωθούν στο μόνιμο προσωπικό. Εναλλακτικό σενάριο μετακίνησης προσωπικού από πλεονασματικές μονάδες δεν έχει πέσει στην αντίληψή μας.

Η απόφαση συμμετοχής στο πρόγραμμα επαναλαμβάνουμε ότι αποτελεί αυστηρά προσωπική απόφαση του καθενός που πρέπει να σταθμίσει σοβαρά την οικογενειακή και οικονομική του κατάσταση, το επίπεδο μόρφωσης, την εμπειρία, την ηλικία και την δυνατότητα αναζήτησης εργασίας σε μια αγορά που κυριαρχούν οι ευέλικτες μορφές απασχόλησης.

Ο Σύλλογος θα έχει στα γραφεία του, την Δευτέρα 29 Ιανουαρίου και ώρες 16:30 – 19:30, τον έγκριτο εργατολόγο κ. Διονύσιο Ρίζο προκειμένου να ενημερώσει χωρίς οικονομική επιβάρυνση, έγκυρα και προπαντός υπεύθυνα όσους συναδέλφους επιθυμούν να γνωρίζουν τις ασφαλιστικές δυνατότητές τους.

Η φυσική παρουσία όσων βρίσκονται στην Αθήνα είναι απαραίτητη. Οι συνάδελφοι εκτός Αθηνών μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα 2103614363 & 2103614319 κατά τις ίδιες ώρες. Απαραίτητη προϋπόθεση για όλους, να υπάρχουν τα απαραίτητα στοιχεία διαθέσιμα.

Από χθες ξεκίνησε η στελέχωση της μονάδας Customer File Completion ενώ η σύστασή της είχε ήδη αναγγελθεί με την πράξη Διοίκησης Νο1/12-1-2018. H στελέχωση θα γίνει, όπως δείχνουν τα έως τώρα στοιχεία, με συναδέλφους που αρνήθηκαν να αποδεχθούν το πακέτο παροχών. Στα δύο κύρια κέντρα της νέας υπηρεσίας, που ως αντικείμενο θα έχει την τακτοποίηση των στοιχείων πελατών, που θα βρίσκονται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, θα μετακινηθούν όσοι ήδη υπηρετούν στις περιοχές αυτές. Οι υπόλοιποι φαίνεται ότι θα συμμετέχουν στις εργασίες της μονάδας, από τις πόλεις που ήδη υπηρετούν, αλλά καλό είναι να ζητήσουν και γραπτές διευκρινήσεις.

Όσοι παρέλαβαν e-mail με την επιστολή μετακίνησης απαραίτητα να συμπληρώνουν το λεκτικό κάτω από το «Έλαβα γνώση»: με τη ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε ότι ο Οργανισμός Υπηρεσίας της Τράπεζας στα άρθρα 3 και 12 αναγράφει τους όρους και τις προϋποθέσεις μετακίνησης – καθηκόντων και βρίσκεται διαθέσιμος στο Intranet.

Ο Σύλλογός μας από την πρώτη ημέρα αποστολής των e-mails μετακινήσεων ενημέρωσε  την ΟΤΟΕ, προκειμένου να παρέμβει και αυτή στις εξελίξεις, καθώς η μεθόδευση είναι πρωτοφανής και τα ερωτηματικά που ζητούν απαντήσεις για την αποστολή της νέας μονάδας πολλά.

Επιπλέον είχε προγραμματισμένη συνάντηση με την Διεύθυνση Ανθρωπίνου Δυναμικού στις 26 Ιανουαρίου για τις αξιολογήσεις, η οποία αναβλήθηκε αλλά θα επιμείνουμε να πραγματοποιηθεί άμεσα. Αναγκαστικά η ατζέντα συζήτησης θα επεκτεινόταν και στις τρέχουσες εξελίξεις.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Ο Σύλλογος θα βρίσκεται δίπλα στα μέλη του, υποστηρίζοντάς τα σε όποια απόφαση και να πάρουν. Τα καλεί να επικοινωνούν με τα μέλη του ΔΣ και να μην δίνουν σημασία στις φήμες που σκόπιμα ίσως διαδίδουν κάποιοι , δημιουργώντας πραγματικά σύγχυση.

Όσοι γνωρίζουν τι ακριβώς συμβαίνει καλό είναι να το ανακοινώσουν…

 

 

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΟΥ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ

 

 

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

                                    Ο Πρόεδρος                                                               Η Γεν. Γραμματέας

 

 

 

                               Θ. Χαραλαμπόπουλος                                                          Μ. Φεστερίδου

 

 

ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗ 1, Τ.Κ. 106 79
ΤΗΛΕΦΩΝΑ: 210 3614363, 210 3614319 (4 γραμμές)
FAX: 210 3613047, 210 3614270
E-MAIL: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Ανοιχτά εώς 18:00 Κάθε Πέμπτη

ΓΡΑΦΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: ΕΓΝΑΤΙΑ 55, Τ.Κ. 54631
ΤΗΛΕΦΩΝΟ & FAX: 2310243843
E-MAIL: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

Άμεση Επικοινωνία

E-mail:
Θέμα:
Μήνυμα: